Red Line vaihteistoöljy 75W140NS

Red Line vaihteistoöljy 75W140NS

Varastossa
Toimitusaika: 2-3 päivä(ä)

Kuvaus

75W140NS vaihteistoöljy (75W140 GL-5)

  • Historic ja vintage vaihteistoihin
  • Helpottaa vaihtamissa karkeasti vaihtavissa ja äänekkäissä 1964 -1969 Mopar A-833 4-vaihteisssa
  • Voit myös "vahventaa" tällä 75W90NS ja MT-90 öljyjä, mikäli vaihteisto on äänekäs
  • EP-lisäaineistus (GL-5) kuten hypoidiöljyissä, mutta ei sisällä liukastimia (NS = Non Slip)
  • Auttaa hidastamaan synkronikartioita, helpottaen vaihtoja
  • Vaikka onkin GL-5 öljy, ei aiheuta korroosiota punametalleissa (pronssiset synkrot) normaaleilla lämpötiloilla
  • Täyttää vaihteistoöljyvaatimukset API GL-5, GL-6, MT-1, MIL-L-2105E, and SAE J2360
  • Myyntipakkaus 1 US QUART = 0.946 litraa


Red Line 'synkroniöljyissä' kitkakerroin on optimoitu synkronirenkaille, ja niillä onkin jo legendaarinen maine. D4 ATF sopii hyvin niihin autoihin, joihin pitää olla ohutta ATF öljyä. LightWeight ShockProof puolestaan sopii kilpakäyttöön suorakytkentävaihteistoihin.

  • Kitkakerroin on optimoitu synkronirenkaille (muiden öljymerkkien vaihteistoöljyt ovat yleensä liian liukkaita synkronoinnin kannalta)
  • Nopeat ja täsmälliset vaihdot sekä ylös- että alaspäin, korkeillakin kierroksilla
  • Polyolesteri (POE) raaka-aineella on kaikkein suurin filminlujuus ja lämpöstabiilisuus
  • Tyypillinen hyötysuhteen kasvu 1-5%
  • Pitkät vaihtovälit
  • Yhteensopivia muiden synteettisten ja mineraaliöljyjen kanssa
  • Manuaalivaihteistoissa öljyllä on hyvä olla GL-4 pintapaineen kesto. On syytä välttää GL-5 öljyjä, koska niiden EP-lisäaineet, lähinnä rikki, korrosoivat punametalleja (kuten pronssisia synkronirenkaita)
  • Vaikka Red Line 75W90NS ja 75W140NS ovat GL-5 öljyjä, niiden EP-lisäaineet eivät ole korrosoivia normaaleissa lämpötiloissa