• +358 456 765 380
  • Nopea toimitus!
  • srt@SarlinRaceTeam.fi
  • +358 456 765 380
  • Nopea toimitus!
  • srt@SarlinRaceTeam.fi

Red Line vaihteistoöljy 75W90NS

Tuotenumero: RL30040

26,75 €
(1 l = 26,75 €)
Varastossa
Toimitusaika: 2-3 päivä(ä)

Kuvaus

75W90NS vaihteistoöljy (75W90 GL-5)

  • Vaihteistoihin joissa vaaditaan GL-5 öljyä: Subaru, Porsche, Ferrari (eli samassa öljyssä on hypoidityyppinen etu/takaperä)
  • Muskeliautoihin: Ford Top Loader, Borg-Warner T-10 ja Super T-10, Muncie M20, M21 ja M22
  • Ralli- ja ratakäyttöön synkronoituihin vaihteistoihin. Voidaan myös sekoittaa LightWeight ShockProof:n kanssa
  • EP-lisäaineistus (GL-5) kuten Red Line 75W90 Hypoidiöljyssä, mutta ei sisällä kitkanmuuntimia
  • Auttaa hidastamaan synkronikartioita, helpottaen vaihtoja
  • Vaikka onkin GL-5 öljy, ei aiheuta korroosiota punametalleissa (pronssiset synkrot) normaaleilla lämpötiloilla
  • NS=Non Slip, eli tämä öljy ei sisällä lainkaan kitkanmuuntimia. Jos samassa öljyssä on kitkalukko, on sekoitettava 75W90NS ja 75W90 Gear Oil hypoidiöljyä suhteessa 50/50 (esimerkiksi lukollinen Porschen taka-akseli/vaihteisto)
  • Täyttää vaihteistoöljyvaatimukset API GL-5, GL-6, MT-1, MIL-L-2105E ja SAE J2360
  • Myyntipakkaus 1 US QUART = 0.946 litraa


Red Line 'synkroniöljyissä' kitkakerroin on optimoitu synkronirenkaille, ja niillä onkin jo legendaarinen maine. D4 ATF sopii hyvin niihin autoihin, joihin pitää olla ohutta ATF öljyä. LightWeight ShockProof puolestaan sopii kilpakäyttöön suorakytkentävaihteistoihin.

  • Kitkakerroin on optimoitu synkronirenkaille (muiden öljymerkkien vaihteistoöljyt ovat yleensä liian liukkaita synkronoinnin kannalta)
  • Nopeat ja täsmälliset vaihdot sekä ylös- että alaspäin, korkeillakin kierroksilla
  • Polyolesteri (POE) raaka-aineella on kaikkein suurin filminlujuus ja lämpöstabiilisuus
  • Tyypillinen hyötysuhteen kasvu 1-5%
  • Pitkät vaihtovälit
  • Yhteensopivia muiden synteettisten ja mineraaliöljyjen kanssa
  • Manuaalivaihteistoissa öljyllä on hyvä olla GL-4 pintapaineen kesto. On syytä välttää GL-5 öljyjä, koska niiden EP-lisäaineet, lähinnä rikki, korrosoivat punametalleja (kuten pronssisia synkronirenkaita)
  • Vaikka Red Line 75W90NS ja 75W140NS ovat GL-5 öljyjä, niiden EP-lisäaineet eivät ole korrosoivia normaaleissa lämpötiloissa